خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

اساس کار دستگاه سانتریفیوژ

 برای جداسازی مخلوطهای ناهمگن از سانتریفیوژ استفاده می شود. جداسازی با چرخاندن یک ظرف حاوی محصول شما با سرعت بالا حاصل می شود. این امر منجر به این خواهد شد که نیروی گریز از مرکز مواد سنگین تری را به بیرون رگ هل دهد و در صورت لزوم محصول خود را جدا کنید.
آنها از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند که از طریق حرکت چرخشی برای جدا سازی مخلوط حاصل می شود. یک نیاز در اینجا تفاوت کافی کافی در چگالی مواد سازنده است.
جداسازی ها گام مهمی برای طیف گسترده ای از کاربردهای آزمایشگاهی هستند ، بنابراین مهم است که نیازهای سانتریفیوژ و مشخصات فنی برنامه های خود را در نظر بگیرید تا در آزمایشگاه خود به عملکرد مطلوب برسید.
این مدل ها سانتریفیوژهای ایده آل با سرعت بالا برای کاربردهای میکرو نمونه ، از جمله جداسازی نمونه های بیولوژیکی مواد سلولی ، RNA / DNA و پپتیدها هستند. مدل های میکرو نمونه با سطح صدای کم و ظرفیت بالا برای 30 1.5 1.5 میلی لیتر و نیروی گرم بالا تا 27.237 گرم ، انعطاف پذیری کامل و استفاده همه کاره را ارائه می دهند.
برخی از مدل های میکرو سانتریفیوژ خنک سازی سریع تا 4 درجه سانتی گراد در 5 دقیقه را ارائه می دهند و کمترین دمای 20- درجه سانتیگراد راه اندازی سریع و بدون نیاز به قبل از خنک شدن ، حتی با بارهای نمونه زیاد را تضمین می کند. این امر به طور قابل توجهی به افزایش طول عمر عملیاتی سانتریفیوژ کمک می کند.

سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سانتریفیوژ و نگهداری از سانتریفیوژ ممکن است جالبترین مباحث در پزشکی آزمایشگاهی نباشد ، اما آنها در بسیاری از آزمایشاتی که انجام می دهیم مهم هستند و از نظر کیفیت تستهایی که ارائه می دهیم مهم هستند ، زیرا یک ابزار ناکافی یا عملکرد ضعیف می تواند بر نتایج آزمایش تأثیر بگذارد. اگرچه مراقبت از آنها اغلب نادیده گرفته می شود ، اما سرعت بسیار بالای کار با سانتریفیوژها ، آنها را به ابزارهایی با عملکرد بالا تبدیل می کند که نیاز به نظارت و نگهداری دارند.

کالج آسیب شناسان آمریکایی فقط نیازهای محدودی برای نگهداری سانتریفیوژ دارد. چک لیست های و مستنداتی دارند که نشان می دهد عملکرد سانتریفیوژ حداقل سالانه توسط نمایندگان خدمات سازنده یا یک مهندس بالینی تأیید می شود ، یا بیشتر به عنوان تعریف شده توسط سازنده. به طور خاص ، سرعت سانتریفیوژ باید تأیید شود و عملکرد مکانیسم قفل درب ، به عنوان مناسب ، تأیید شود. در آزمایشگاه ما ، مهندسان بالینی بیمارستان از این بررسی عملکرد سالانه مراقبت می کنند و سوابق را حفظ می کنند.

رهنمودهای موسسه استاندارد بالینی و آزمایشگاهی در جزئیات بیشتری را در مورد مراقبت و نگهداری سانتریفیوژ ارائه می دهد. این سند توصیه های کلی برای نگهداری را بیان می کند ، اما به طور خاص نیاز به دقت در تایمرهای سانتریفیوژ و کنترل سرعت را ذکر می کند. تأیید تایمرها را در برابر یک منبع دقیق زمان ، مانند کرونومتر ، در مقاطع زمانی مختلف تأیید می کند. اگر تایمر سانتریفیوژ نادرست باشد ، ممکن است ضریب تصحیح اعمال شود. ترفند با این کار اطمینان از این است که هر کس هر بار که از سانتریفیوژ استفاده می کند از فاکتور اصلاح استفاده می کند.

برای آگاهی بیشتر و دریافت اطلاعات در مورد محصولات به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://vinteb.com/

انواع دستگاه سانتریفیوژ برای انجام جداسازی نمونه ها

یک محدودیت عمده در استفاده از سانتریفیوژها برای جداسازی ، آزمایش پیچیده و خطای مورد نیاز برای تعیین سرعت و زمان سانتریفیوژ بهینه است. این مشکل در بسیاری از کاربردهای بیولوژیکی ، جایی که بیش از حد سانتریفیوژ گاهی اوقات می تواند به سلول ها آسیب برساند ، پیچیده است . 

سانتریفیوژ بدون بهینه می تواند منجر به بیش از حد غیر ضروری سانتریفیوژ (به دلیل انتظار بیشتر از زمان لازم) یا ضایعات مواد (به دلیل عدم بازیابی تمام مواد) شود. این به خوبی توسط چندین نشریه نشان داده شده است که نشان می دهد پروتکل های سانتریفیوژ بالینی که قبلاً پذیرفته شده اند ، گاهی طولانی تر از حد مورد نیاز هستند ، که روشهای تشخیصی را طولانی تر کرده و بالقوه به هزینه های مراقبت های بهداشتی اضافه می کنند.

در اینجا ما این مشکلات را با یک افزودنی سانتریفیوژ "هوشمند" حل می کنیم که امکان کنترل زمان واقعی نمونه هنگام سانتریفیوژ را فراهم می کند. از نظر مفهومی مشابه سانتریفیوژهای تحلیلی و بخشی از آن از میکروسکوپ سانتریفیوژ نیرو الهام گرفته شده است ، ما یک سیستم حسگر رایانه ای بی سیم در یک محفظه چاپ سه بعدی ایجاد کرده ایم که می تواند جذب نور نمونه را کنترل و انتقال دهد سانتریفیوژهای تجاری اصلاح نشده. 

ما استفاده از این سیستم سانتریفیوژ هوشمند را برای نظارت بر جداسازی سلول با مارک های مختلف سرعت ، غلظت ، دما و سانتریفیوژ نشان می دهیم. از داده های جمع آوری شده می توان برای کنترل کیفیت نمونه ها و همچنین ارائه بازخورد فعال به سانتریفیوژ یا کاربر استفاده کرد. در نهایت ، ما یک برنامه ساده و مفید را نشان می دهیم که به موجب آن خرید سانتریفیوژ به طور خودکار خود را متوقف می کند و پس از رسوب کامل یک نمونه ، کاربر را مطلع می کند .