خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

فروش سانتریفیوژ پی آر پی

به طور عمده در آزمایشگاه بیمارستان، آزمایشگاه بیوشیمی برای تجزیه و تحلیل کیفی پلاسما، سرم، اوره، و ساخت واکسن استفاده می شود. طراحی دقیق، سر گریز از مرکز دایره، پوشش شیشه ای شفاف بالا، به طور موثر سر و صدا و مقاومت هوا را کاهش می دهد. پانل کنترل: زمان بندی، دکمه چرخش، مقدار روشن، کارکرد آسان. دستگاه گریز از مرکز با سرعت پایین تر با حداکثر سرعت 4000 دور در دقیقه، عمدتاً برای ارزیابی ایمنی رادیواکتیویته و جداسازی سلول یا ذره استفاده می شود.

ظاهر زیبا، وزن جمع و جور و سبک، ظرفیت بزرگ، عملکرد ساده، استفاده آسان.

ریختن یا شکستن ظروف در داخل یک سانتریفیوژ عامل یک پتانسیل جدی برای قرار گرفتن در معرض به دلیل ایجاد ذرات معلق در هوا است. اگر ظرف اولیه در سانتریفیوژ بدون روتور یا سطل بسته شکسته شد، فوراً استفاده را متوقف کنید، به کارکنان آزمایشگاه و PI اطلاع دهید و از افسر ایمنی زیستی درخواست کمک کنید.

برای نشت/شکستگی مشکوک یا تایید شده در هر سانتریفیوژ، حداقل 30 دقیقه پس از توقف کار سانتریفیوژ منتظر بمانید تا پاکسازی آغاز شود.

1. قبل از باز کردن سانتریفیوژ، روپوش آزمایشگاهی، دستکش و محافظ صورت بپوشید. برای ارزیابی آسیب به دقت باز کنید.

2. اگر نشت در یک فنجان، سطل یا روتور در بسته وجود دارد، بیرون را با ماده ضدعفونی کننده اسپری کنید و حداقل 10 دقیقه زمان تماس را بگذارید. حامل را به نزدیکترین کابینت ایمنی زیستی (BSC) بردارید. اگر کابینت ایمنی زیستی در دسترس نیست، سانتریفیوژ را ببندید، علامتی نصب کنید که نشان دهد قابل استفاده نیست. برای کمک به اداره PI و ایمنی زیستی اطلاع دهید.

3. اگر یک BSC در دسترس است، لوازم مورد نیاز را جمع آوری کنید، مانند یک ظرف تیز برای شیشه های شکسته و سطل های پر شده با مواد ضد عفونی کننده و در BSC قرار دهید. برای جدا کردن شیشه شکسته از فورسپس استفاده کنید و مستقیماً در ظرف تیز قرار دهید. لوله های نشکن را با احتیاط جدا کرده و به مدت 20 دقیقه در یک سطل پر از مواد ضدعفونی کننده قرار دهید. حامل/سطل را با مواد ضدعفونی کننده پاک کنید.

سانتریفیوژ prp

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد