خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

لیست انواع سانتریفیوژ های آزمایشگاهی

مشابه مدل های رومیزی، مینی سانتریفیوژها در طیف وسیعی از آزمایشگاه ها استفاده می شوند. به طور کلی، این مدل ها برای چرخش لوله های میکروسانتریفیوژ یا PCR طراحی شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که فشرده، مقرون به صرفه و کارآمد باشند.

مواردی که باید در هنگام تهیه یک سانتریفیوژ کوچک در نظر گرفت عبارتند از حداکثر RPM/RCF (دور در دقیقه و نیروی گریز از مرکز نسبی)، ظرفیت لوله و عملکرد خنک‌کننده مدل در صورت کار با نمونه‌های حساس به دما.

یک میکروسانتریفیوژ برای چرخاندن انواع نمونه ها با سرعت بالا استفاده می شود. چرخش نمونه ها به سرعت منجر به گلوله شدن اسیدهای نوکلئیک یا پروتئین ها از محلول و همچنین میکروفیلتراسیون نمونه های آبی کوچک می شود.

علاوه بر این، این مدل‌ها می‌توانند نمونه‌های شما را بدون نیاز به تکنسین در نزدیکی، به لطف ویژگی‌های خودکار بچرخانند. نمونه‌های مکرر را می‌توان به همین روش درمان کرد، به این معنی که نمونه‌های شما می‌توانند توسط تکنسین‌های آزمایشگاهی مختلف به دستگاه معرفی شوند، اما درمان آنها یکسان باقی می‌ماند.

این سانتریفیوژ تخصصی برای قرار دادن میکروپلیت ها برای PCR طراحی شده است. به طور کلی، سانتریفیوژهای میکروپلیتی سانتریفیوژ پایدار و با سرعت بالا را برای زمان‌های سیکل 3 ثانیه ارائه می‌کنند. از نظر طراحی جمع و جور است و دارای ویژگی های خودکاری است که هم لرزش و هم کنترل نویز را ارائه می دهد.

سانتریفیوژ های آزمایشگاهی برای کاربردهای با توان بالا یا متوسط ایده‌آل هستند و می‌توانند شتاب و کاهش سرعت قابل تنظیم سریع را داشته باشند که زمان چرخه مورد نیاز را به حداقل می‌رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد