خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ باکیفیت از کجا بخرم؟

تعداد زیادی از موارد خرابی شیب خاک تورم بررسی شده است که مشخص شد برخی از ویژگی های معمول مانند لایه کم عمق ، کشویی کششی ، نوع حرکت آرام و وقوع فصلی را نشان می دهد . این خصوصیات با رفتار تورم خاک ارتباط تنگاتنگی دارند. بنابراین ، بسیاری از آزمایشات آزمایشگاهی و درجا برای بررسی پدیده تورم و جمع شدگی ، روند DW ، ترک خوردگی در خاک های رسی و رفتارهای مکانیکی و هیدرولیکی خاک های گسترده انجام شد. 

با این حال ، نظریه جامع در مورد مکانیزم شکست و روشهای تجزیه و تحلیل پایداری شیب گسترده خاک هنوز به دلیل ویژگیهای پیچیده تورم خاک ناکافی است. شیوه های فعلی مهندسی برای تعیین پارامترهای فیزیکومکانیکی سنگهای انبوه بیشتر مبتنی بر آزمونهای آزمایشگاهی ساده یا معادلات تجربی است. این شیوه ها ممکن است مستعد توصیف نادرست خصوصیات مهندسی باشد ، حتی نتیجه گیری متناقضی داشته باشد.

به طور معمول ، ارزیابی پتانسیل انبساط با یک چرخه خیساندن در عمل ژئوتکنیک انجام شد. در برخی مناطق خشک ، آب عمدتا از نشت است ، و در نتیجه یک فرآیند طولانی مدت تحت نشت کند و تبخیر تا شکست شیب وجود دارد ، که متفاوت از مناطق مرطوب است که در اثر تغییر شدید آب و هوا در مدت زمان کوتاه ایجاد می شود.

 با این وجود ، برای شیب کانال ، به دلیل نشت اجتناب ناپذیر ، تبخیر ، بارندگی و سایر شرایط آب و هوایی شدید ، اغلب مرز D-W قابل توجه تری دارد. علاوه بر این ، با توجه به محدودیت های تئوری موجود ، شرایط خطرناک کار و مقیاس طولانی مدت رفتار شکست ، توجه علمی کمتری به موضوع توسعه ترک ها و چرخه های D-W در پایداری شیب کانال در مناطق خشک پرداخته شده است.

https://vinteb.com/سانتریفیوژ/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد