خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ آزمایشگاهی چگونه مورد استفاده قرار میگیرد؟

سانتریفیوژها و میکروسانتریفیوژها در میکروبیولوژی، کشت بافت، زیست شناسی مولکولی، ژنومیک، کاربردهای بالینی، کشف دارو و پروتئومیکس استفاده می شوند. آنها باید بر اساس سرعت چرخش و نیروی g، کاربرد، اندازه نمونه، توان عملیاتی و ردپای انتخاب شوند. مدل هایی وجود دارد که متناسب با نیازهای انفرادی رومیزی با کارایی پایین تا مدل های یخچال دار با حجم بالا، سرعت بالا، باشد. ما مجموعه ای از سانتریفیوژها، روتورها، سطل ها و آداپتورها را متناسب با نیازهای پردازشی شما ارائه می دهیم.

سانتریفیوژ که برای چرخش سریع میکروتیوب ها و لوله های پی سی آر ایده آل است، استفاده از آن بسیار آسان است. به سادگی درب را ببندید و روتور فوراً به 6000 دور در دقیقه می رسد.

اگر نمونه های شما در نوارهای لوله هستند، سانتریفیوژ آزمایشگاهی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. این تنها سانتریفیوژ کوچکی است که برای سانتریفیوژ کردن نوارهای PCR 12 موقعیتی طراحی شده است. این سانتریفیوژ با سرعت ثابتی که 2000 x g تولید می کند، برای چرخش سریع بسیار مناسب است.

اگر از صفحات چند چاهی استفاده می کنید، میکروسانتریفیوژ وین طب اولین سانتریفیوژ با اندازه "مینی" با روتور چرخاننده برای میکروپلیت ها است. سانتریفیوژ کردن صفحات قبل از PCR اطمینان حاصل می کند که تمام واکنش دهنده ها در کف چاهک ها برای غلظت مناسب و بازدهی بهبود یافته قرار دارند. سانتریفیوژ وین طب علیرغم ردپای بسیار کوچکش (9×10 اینچ)، دارای یک روتور چرخشی با طراحی منحصر به فرد است که می تواند 2 میکروپلیت را محکم کند. محفظه روتور C2000 که به راحتی قابل دسترسی است شامل دو حامل صفحه است که در زاویه 75 درجه قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا صفحات با اطمینان بدون نوارهای آب بندی یا کلاهک وارد شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد