خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

اساس کار دستگاه سانتریفیوژ

 برای جداسازی مخلوطهای ناهمگن از سانتریفیوژ استفاده می شود. جداسازی با چرخاندن یک ظرف حاوی محصول شما با سرعت بالا حاصل می شود. این امر منجر به این خواهد شد که نیروی گریز از مرکز مواد سنگین تری را به بیرون رگ هل دهد و در صورت لزوم محصول خود را جدا کنید.
آنها از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند که از طریق حرکت چرخشی برای جدا سازی مخلوط حاصل می شود. یک نیاز در اینجا تفاوت کافی کافی در چگالی مواد سازنده است.
جداسازی ها گام مهمی برای طیف گسترده ای از کاربردهای آزمایشگاهی هستند ، بنابراین مهم است که نیازهای سانتریفیوژ و مشخصات فنی برنامه های خود را در نظر بگیرید تا در آزمایشگاه خود به عملکرد مطلوب برسید.
این مدل ها سانتریفیوژهای ایده آل با سرعت بالا برای کاربردهای میکرو نمونه ، از جمله جداسازی نمونه های بیولوژیکی مواد سلولی ، RNA / DNA و پپتیدها هستند. مدل های میکرو نمونه با سطح صدای کم و ظرفیت بالا برای 30 1.5 1.5 میلی لیتر و نیروی گرم بالا تا 27.237 گرم ، انعطاف پذیری کامل و استفاده همه کاره را ارائه می دهند.
برخی از مدل های میکرو سانتریفیوژ خنک سازی سریع تا 4 درجه سانتی گراد در 5 دقیقه را ارائه می دهند و کمترین دمای 20- درجه سانتیگراد راه اندازی سریع و بدون نیاز به قبل از خنک شدن ، حتی با بارهای نمونه زیاد را تضمین می کند. این امر به طور قابل توجهی به افزایش طول عمر عملیاتی سانتریفیوژ کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد