خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سانتریفیوژ و نگهداری از سانتریفیوژ ممکن است جالبترین مباحث در پزشکی آزمایشگاهی نباشد ، اما آنها در بسیاری از آزمایشاتی که انجام می دهیم مهم هستند و از نظر کیفیت تستهایی که ارائه می دهیم مهم هستند ، زیرا یک ابزار ناکافی یا عملکرد ضعیف می تواند بر نتایج آزمایش تأثیر بگذارد. اگرچه مراقبت از آنها اغلب نادیده گرفته می شود ، اما سرعت بسیار بالای کار با سانتریفیوژها ، آنها را به ابزارهایی با عملکرد بالا تبدیل می کند که نیاز به نظارت و نگهداری دارند.

کالج آسیب شناسان آمریکایی فقط نیازهای محدودی برای نگهداری سانتریفیوژ دارد. چک لیست های و مستنداتی دارند که نشان می دهد عملکرد سانتریفیوژ حداقل سالانه توسط نمایندگان خدمات سازنده یا یک مهندس بالینی تأیید می شود ، یا بیشتر به عنوان تعریف شده توسط سازنده. به طور خاص ، سرعت سانتریفیوژ باید تأیید شود و عملکرد مکانیسم قفل درب ، به عنوان مناسب ، تأیید شود. در آزمایشگاه ما ، مهندسان بالینی بیمارستان از این بررسی عملکرد سالانه مراقبت می کنند و سوابق را حفظ می کنند.

رهنمودهای موسسه استاندارد بالینی و آزمایشگاهی در جزئیات بیشتری را در مورد مراقبت و نگهداری سانتریفیوژ ارائه می دهد. این سند توصیه های کلی برای نگهداری را بیان می کند ، اما به طور خاص نیاز به دقت در تایمرهای سانتریفیوژ و کنترل سرعت را ذکر می کند. تأیید تایمرها را در برابر یک منبع دقیق زمان ، مانند کرونومتر ، در مقاطع زمانی مختلف تأیید می کند. اگر تایمر سانتریفیوژ نادرست باشد ، ممکن است ضریب تصحیح اعمال شود. ترفند با این کار اطمینان از این است که هر کس هر بار که از سانتریفیوژ استفاده می کند از فاکتور اصلاح استفاده می کند.

برای آگاهی بیشتر و دریافت اطلاعات در مورد محصولات به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://vinteb.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد