خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

خرید دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ چیست؟ - کاربرد دستگاه سانتریفیوژ

فروش دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ با استفاده از مواد زیر مونتاژ شد: یک چرخنده سالاد ، دو رک لوله PCR و دو باند لاستیکی برای نگه داشتن رک ها به کولر داخلی. برای کار با سانتریفیوژ ، کافی است وان ها را داخل قفسه ها بگذارید ، درب آن را ببندید و آن را به دور خود بچرخانید. برای چرخش مایعات پنج یا شش دور کافی خواهد بود. سانتریفیوژ می تواند فقط مایعات را بچرخاند ، نه جامدات ، و همانند "چرخش کوتاه" است که در سانتریفیوژ تجاری انجام می شود. برای آزمایش این ادعا ، یک آزمایش اولیه در آزمایشگاه تحقیقاتی انجام شد که در آن یک سانتریفیوژ تجاری ، قادر به لوله های سانتریفیوژ و صفحات PCR وجود دارد. ما تکثیر PCR ریزماهواره ها را انجام دادیم ، این آزمایشی است که بیشتر در آزمایشگاه ما انجام می شود . تقویت ها توسط کپی با استفاده از لوله ها ، نوارها و صفحات انجام شد. در یکی از ماکت ها ، فقط چرخش تجاری مورد استفاده قرار گرفت که مانند دیگری از سانتریفیوژ خانگی استفاده شد. هنگامی که ریزماهواره ها در آنالیز ژنتیکی ABI 3100 بارگیری می شوند و در رایانه تجسم می یابند ، هیچ تفاوتی مشاهده نمی شود.

ما به طور معمول از این سانتریفیوژ در آزمایشگاه آموزشی استفاده می کنیم. یکی از کلاسهای نمایشی ، که در آزمایشگاه انجام می شود ، تشخیص مواد غذایی اصلاح شده ژنتیکی است. این عمل براساس آثار و همکاران انجام شده است. آنها برای تشخیص ذرت تراریخته و دانه های سویا به طور قابل احترامی در محصولات غذایی استفاده می شوند. برای آزمایشات انجام بسیاری از واکنشهای PCR ضروری است. این واکنش ها شامل DNA استخراج شده از انواع مختلف غذا و همچنین کنترل های مثبت و منفی است. 

ما مشاهده کرده ایم که تقویت PCR زمانی موفقیت آمیزتر است که دانش آموزان به جای لوله های منفرد با نوارهای لوله کار کنند زیرا تعداد خطاها را به حداقل می رساند. در آزمایشگاه ، ما چندین میکرو سانتریفیوژ داریم که در آنها می توان لوله های PCR جداگانه را سانتریفیوژ کرد ، اما نه نوارها. سانتریفیوژ در ابتدا برای این منظور طراحی شده است. هر گروه از دانش آموزان ، دو یا سه نفر ، می توانند سانتریفیوژ داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد